Wij zijn klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van DC Student - WaarBenJij.nu Wij zijn klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van DC Student - WaarBenJij.nu

Wij zijn klaar voor vertrek!

Door: Romilda

Blijf op de hoogte en volg DC Student

05 Juli 2015 | Nederland, Meppel

Hallo allemaal,,
Dit is het dan de eerste blog voor de reis naar Suriname!!
We gaan met 6 meiden, 4 maand stage lopen in Paramaribo.
We verblijven samen in het zelfde huis met een hele lieve huis bazin.
30 Augustus gaan we beginnen aan onze grote reis.
Maar voor die tijd moest er nog genoeg geregeld worden.

In December hebben wij te horen gekregen dat wij met z’n 6en deze reis mogen maken, het was een strenge selectie maar wij zijn erg blij dat wij samen heen mogen.
In Januari was de eerste bijeenkomst, op deze dag hebben wij elkaar voor het eerst gezien.
Ook was onze mentor die wij in Paramaribo hebben aanwezig.
Vanaf die dag is het echt begonnen, vanaf toen hadden we elke maand een bijeenkomst in Meppel, samen met de mensen die naar Curaçao gaan.
We hebben erg veel moeten regelen in deze maanden maar dat is het allemaal waard.
Van visums tot vaccinaties.
In Juni hebben wij onze laatste bijeenkomst gehad. Nu is het nog wachten tot ons visum is goed gekeurd en moeten we nog een andere visum ophalen, en dan zijn we er helemaal klaar voor.
We hebben er erg veel zin in!!

Bedankt voor het lezen van onze eerste blog post.

Groetjes
Julia de Groot
Romilda de Haan.

• 24 Augustus 2015 - 10:33

Drenthe College:

Vanuit Drenthe College willen we jullie veel succes wensen met de laatste voorbereidingen.
    Superleuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen, en dat we dit kunnen delen met andere collega's en medestudenten.

Veel plezier en succes!!

DC Student

Van de opleidingen Zorg en Welzijn nemen 13 studenten deel aan het SUCU project (stage in Suriname en Curaçao). Deze studenten staan klaar om in september naar Suriname of Curaçao te vertrekken voor hun stage van 4 maanden.

Actief sinds 24 Juni 2015